Οι διαφημίσεις ανήκουν στον τομέα προβολής και επικοινωνίας προϊόντων και υπηρεσιών με στόχο τον επηρεασμό των καταναλωτών. Οι διαφημίσεις που μας κατακλύζουν είναι αντικείμενο του Μάρκετινγκ. Μέσω επιστημονικών μεθόδων ( π.χ. έρευνα αγοράς) έχουν ως σκοπό την κατασκευή, διαφήμιση και προώθηση προϊόντων......
Κύρια στοιχεία του Μάρκετινγκ είναι τα λεγόμενα 4 P που προκύπτουν από
τις αγγλικές λέξεις: Product, Price, Place, Promotion (δηλ. προϊόν,
τιμή, τόπος, προώθηση).
Έτσι άρχιζαν οι διαφημίσιεις της ΕΡΤ1!
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Η διαφήμιση για να τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή και να τον πείσει να αγοράσει το προϊόν, θα πρέπει να έχει βασικά στοιχεία:
- εικόνα που να αποσπά την προσοχή
- όνομα και μάρκα προϊόντος
- ένα σύνθημα-σλόγκαν,έξυπνο,πρωτότυπο και διασκεδαστικό
- ενημερωτικό κείμενο για το προϊόν που περιέχει πειστικό λόγο με χρήση:
προστακτικής ή υποτακτικής έγκλισης, στίξης (θαυμαστικά, ερωτηματικά, αποσιωπητικά), παραθετικών επιθέτων και επιρρημάτων.
ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΕΙΚΟΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ MARS
ΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΈΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΣ:
Γράψε το σλόγκαν και το κείμενο για το συγκεκριμένο προϊόν!
Γράψε το σλόγκαν και το κείμενο για το συγκεκριμένο προϊόν!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου