Προσφατες αναρτησεις

***ΙΣΤΟΡΙΑ:Προετοιμασία Επανάληψης Β' Ενότητας - ΤΕ Εργασίες σελ.13 άσκηση 8,σελ. 15 άσκηση 13 & σελ. 17 ασκήσεις 17,19***

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ-ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Οι διαφημίσεις ανήκουν στον τομέα προβολής και επικοινωνίας προϊόντων και υπηρεσιών με στόχο τον επηρεασμό των καταναλωτών. Οι διαφημίσεις που μας κατακλύζουν είναι αντικείμενο του Μάρκετινγκ. Μέσω επιστημονικών μεθόδων ( π.χ. έρευνα αγοράς) έχουν ως σκοπό την κατασκευή, διαφήμιση και προώθηση προϊόντων......
Κύρια στοιχεία του Μάρκετινγκ είναι τα λεγόμενα 4 P που προκύπτουν από τις αγγλικές λέξεις: Product, Price, Place, Promotion (δηλ. προϊόν, τιμή, τόπος, προώθηση). 

 
Έτσι άρχιζαν οι διαφημίσιεις της ΕΡΤ1!

 
                                                       ΠΑΛΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ.......

 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Η διαφήμιση για να τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή και να τον πείσει να αγοράσει το προϊόν, θα πρέπει να έχει βασικά στοιχεία:
  • εικόνα που να αποσπά την προσοχή
  • όνομα και μάρκα προϊόντος
  • ένα σύνθημα-σλόγκαν,έξυπνο,πρωτότυπο και διασκεδαστικό
  • ενημερωτικό κείμενο για το προϊόν που περιέχει πειστικό λόγο με χρήση:                  
προστακτικής ή υποτακτικής έγκλισης, στίξης (θαυμαστικά, ερωτηματικά, αποσιωπητικά),  παραθετικών επιθέτων και επιρρημάτων.                                 
      

                                
   ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΕΙΚΟΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ MARS
                    
ΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΈΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΣ:
Γράψε το σλόγκαν και το κείμενο για το συγκεκριμένο προϊόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια :