Προσφατες αναρτησεις

***ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ': Πέμπτη:Τοπική Ιστορία-Τετράδιο Εργασιών Βιβλίου-Προετοιμασία Επανάληψης***

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ



   ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ
 
Σημείωσε τις φράσεις που θεωρείς σωστές:

Περιμένω το λεωφορείο στη στάση, ανεβοκατεβαίνοντας στο πεζοδρόμιο.
Περιμένω το λεωφορείο στη στάση, υπομονετικά ,πάνω στο πεζοδρόμιο.
Ανεβαίνω, αφού πρώτα σταματήσει το όχημα και ανοίξει η πόρτα εισόδου.
Ανεβαίνω, αφού πρώτα σπρώξω τους συνεπιβάτες μου για να βρω θέση.
Κρατώ το εισιτήριό μου,  βρίσκω τη θέση μου και κάθομαι.
Δε χρειάζεται να βγάλω εισιτήριο και κάθομαι όπου βρω.
Έχω πάντα μαζί  το φαγητό μου, γιατί πρέπει να φάω για να μεγαλώσω.
Έχω πάντα μαζί μου ένα μπουκαλάκι νερό και έχω φροντίσει για φαγητό.
Τοποθετώ τα πράγματά μου προσεχτικά σε ειδικές θήκες και δεν τα ξεχνώ.
Αφήνω τη βαλίτσα μου στο διάδρομο του λεωφορείου για να τη φυλάω.
Αν μπει κάποιος επιβάτης ηλικιωμένος ή μια έγκυος γυναίκα δε χρειάζεται να δώσω τη θέση μου.
Παραχωρώ τη θέση μου για να εξυπηρετήσω ένα συνάνθρωπό μου που έχει ανάγκη.
Επειδή το κάθισμα είναι στενό, λύνω τη ζώνη ασφαλείας και σπρώχνω το διπλανό μου.
Είμαι ήρεμος στη θέση μου και ευγενικός με τους επιβάτες και τον ελεγκτή.
Πετάω από το παράθυρο το απόκομμα του εισιτηρίου μου.
Κρατάω το απόκομμα του εισιτηρίου μου μήπως μου ζητηθεί.
Προσπαθώ να κατεβώ πρώτος στο τέρμα της διαδρομής, γιατί βιάζομαι.
Περιμένω τη σειρά μου, όταν το λεωφορείο φτάσει στο τέρμα της διαδρομής.

ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ
 
Σημείωσε τις φράσεις που θεωρείς σωστές:

Περιμένω στη μέση της γραμμής για να δω το τρένο με αγωνία.
Είμαι αρκετά πίσω από τις γραμμές όπως λέει ο σταθμάρχης.
Φτάνω στο σταθμό βιαστικά και δε βγάζω εισιτήριο.
Φτάνω στο σταθμό έγκαιρα και έχω βγάλει εισιτήριο.
Γνωρίζω σε ποιο βαγόνι πρέπει να κατευθυνθώ.
Ανεβαίνω όπου δω να  ανοίγει πόρτα βαγονιού.
Περιφέρομαι άσκοπα στους διαδρόμους των βαγονιών, κάνοντας εξερεύνηση.
Σηκώνομαι από τη θέση μου μόνο αν υπάρχει μεγάλη ανάγκη.
Ανοίγω το παράθυρο της θέσης μου και βγάζω το κεφάλι μου έξω για δροσιά.
Κοιτάζω μέσα από το τζάμι, γιατί θέλω να απολαύσω τη διαδρομή.
Είμαι μαζί με τους γονείς μου ή με τους φίλους μου στο ίδιο βαγόνι.
Δεν είναι απαραίτητο να είμαι μαζί με συγγενείς και φίλους, γιατί μπορώ να τους βρω εύκολα.
Αν σε κάποιο σταθμό το τρένο σταματήσει, κατεβαίνω για να ψωνίσω.
Κάθομαι υπομονετικά στη θέση μου γιατί το τρένο έχει καθυστέρηση.
Δεν ακούω και δε ρωτάω κανένα σιδηροδρομικό επειδή τα ξέρω όλα.
Συμβουλεύομαι και δέχομαι τις υποδείξεις των υπαλλήλων του τρένου, γιατί αυτοί γνωρίζουν καλύτερα και μπορούν να με βοηθήσουν.
Πετάω στο διάδρομο του τρένο το χαρτάκι της σοκολάτας μου.
Αποφεύγω να τρώω στο τρένο και δεν αφήνω πουθενά σκουπίδια.
Πριν φτάσω στον προορισμό μου, στέκομαι στην πόρτα εξόδου.
Περιμένω να σταματήσει πρώτα το τρένο και κατεβαίνω προσεχτικά.










Δεν υπάρχουν σχόλια :