Ψηφιακό Σχολείο ΚΛΙΚ
ΒΗΜΑ 1. Με εργαλείο το βιβλίο και
χρησιμοποιώντας το εννοιολογικό διάγραμμα εντοπίζω τα βασικά σημεία - κλειδιά του
μαθήματος.
ΒΗΜΑ 2. Προσπαθώ να μάθω κύρια
σημεία των παραγράφων.
ΒΗΜΑ 3.ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ.
Εμπλουτίζω τις γνώσεις μου
χρησιμοποιώντας πληροφορίες και πηγές από το blog του δασκάλου μου ή την e-me.
ΒΗΜΑ 4. Απαντώ τη βασική ερώτηση
του μαθήματος που μου έχει υποδείξει ο δάσκαλός μου.
Ας δούμε τα παραπάνω στο
παράδειγμα του μαθήματος:
Οι αγώνες των Σουλιωτών
ΒΗΜΑ 1.Οι Σουλιώτες σκληραγωγημένοι
και ικανοί πολεμιστές.(Από: Οι Δύσκολες συνθήκες ζωής…………..αιφνιδιάζοντάς τους).
Το Σούλι και ο Αλή πασάς (Από: Περισσότερο
αποτελεσματικός ο Αλή Πασάς……… συνθηκολόγησαν).
Η προσφορά τους στην επανάσταση του
’21:(Από: Κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Επανάστασης…….του έθνους).
ΒΗΜΑ 2. Βλέπω το καταπληκτικό βιντεομάθημα
του Γιάννη Σουδία που έχει αναρτηθεί στο blog και στην e-me. Από τα παραπάνω και το βίντεο μαθαίνω όσα περισσότερα μπορώ.
ΒΗΜΑ 3. Θα βοηθηθώ επίσης από το ιστορικό παράθεμα που βρίσκεται ΕΔΩ (Κλικ) και από τα βίντεο για τους αγώνες των Σουλιωτών που βρίσκονται ΕΔ Ω (Κλικ).
ΒΗΜΑ 4. Απαντώ στο τετράδιο τη βασική ερώτηση με τα κόκκινα γράμματα που βλέπω παρακάτω.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΕΡΓΑΣΙΕΣ
4.Ποια ήταν η προσφορά των Σουλιωτών στη Μεγάλη Επανάσταση;
1 σχόλιο :
Πολύ καλή, αναλυτική και κατατοπιστική δουλειά.
Δημοσίευση σχολίου