Ψηφιακό Σχολείο - Κ Λ Ι Κ
ΒΗΜΑ 1. Οι λόγοι έναρξης της επανάστασης από τη Μολδοβλαχία. (Από: δεν υπήρχε οθωμανικός στρατός...ως Αθανάσιος Καρπενησιώτης-προσθήκη - 1η παράγραφος).
Η έναρξη της επανάστασης (Από: ο Αλέξανδρος Υψηλάντης...ως στη Μολδαβία και Από: Στις 24 Φεβρουαρίου ως...υπέρ Πίστεως και Πατρίδος - 2η παράγραφος).
Η καταδίκη της ελληνικής επανάστασης (3η παράγραφος).
Η μάχη στο Δραγατσάνι και ο Ιερός Λόχος (Από: Δόθηκε τον Ιούνιο του 1821…ως μέλη του - 4η παράγραφος).
Το τέλος της επανάστασης (Για τον Υψηλάντη και τους αρχηγούς του – 5η παράγραφος).
Το αποτέλεσμα της εξέγερσης (κατάφερε ωστόσο…ως του Έθνους - 6η παράγραφος).
Χάρτης των Παραδουνάβιων Ηγεμονιών και των κινήσεων του Υψηλάντη
ΒΗΜΑ 2. Βλέπω το βιντεομάθημα του Γιάννη Σουδία που έχει αναρτηθεί στο blog και στην e-me.
Ψηφιακή Τάξη: Γιάννης Σουδίας
Από τα παραπάνω και το βίντεο μαθαίνω όσα περισσότερα μπορώ.
Αν δυσκολεύομαι κοιτάζω το εννοιολογικό διάγραμμα του μαθήματος.
ΒΗΜΑ 4.Επιλέγω και απαντώ στο τετράδιο μία βασική ερώτηση με τα κόκκινα γράμματα που βλέπω παρακάτω.
Η Ιστορία σε βοηθάει να μάθεις πώς να σκέφτεσαι και όχι τι να σκέφτεσαι, έτσι ώστε να περάσεις από την ιστορική γνώση στην ατομική και κοινωνική δράση...
Ο Γιωργάκης Ολύμπιος ανατινάζει τη μονή Σέκου
1 σχόλιο :
Κύριε θα εχουμε και της 2 η μόνο την μια οποία θέλουμε
Δημοσίευση σχολίου