Προσφατες αναρτησεις

***ΙΣΤΟΡΙΑ: Εισαγωγή στη Μεγάλη Επανάσταση-Βιβλίο Τοπικής Ιστορίας: Μελέτη σελ.20,21,22***

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

ΣΥΓΧΡΟΝΗ & ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΣΤΗ ΜΟΛΔΟΒΛΑΧΙΑ

 Ψηφιακό Σχολείο - Κ Λ Ι Κ

Η περιοχή της Μολδοδβλαχίας

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: Βλαχία, Μολδαβία, προκήρυξη, καθαίρεση,Ιωάνης Φαρμάκης, Γεωργάκης Ολύμπιος, Δραγατσάνι, Ιερός Λόχος, Γρηγόριος Ε', Αθανάσιος Καρπενησιώτης, Προύθος, εξέγερση.

ΒΗΜΑ 1. Οι λόγοι έναρξης της επανάστασης από τη Μολδοβλαχία. (Από: δεν υπήρχε οθωμανικός στρατός...ως Αθανάσιος Καρπενησιώτης-προσθήκη - 1η παράγραφος).

Η έναρξη της επανάστασης (Από: ο Αλέξανδρος Υψηλάντης...ως στη Μολδαβία και Από: Στις 24 Φεβρουαρίου ως...υπέρ Πίστεως και Πατρίδος - 2η παράγραφος). 

Η καταδίκη της ελληνικής επανάστασης (3η παράγραφος).

Η μάχη στο Δραγατσάνι και ο Ιερός Λόχος (Από: Δόθηκε τον Ιούνιο του 1821…ως μέλη του - 4η παράγραφος).

Το τέλος της επανάστασης (Για τον Υψηλάντη και τους αρχηγούς του – 5η παράγραφος).

Το αποτέλεσμα της εξέγερσης (κατάφερε ωστόσο…ως του Έθνους - 6η παράγραφος).

                        Χάρτης των Παραδουνάβιων Ηγεμονιών και των κινήσεων του Υψηλάντη

ΒΗΜΑ 2. Βλέπω το βιντεομάθημα του Γιάννη Σουδία που έχει αναρτηθεί στο blog και στην e-me.

Ψηφιακή Τάξη: Γιάννης Σουδίας

ΒΗΜΑ 3. Θα βοηθηθώ επίσης από την ανάρτηση του     μαθήματος και από τα βίντεο για την προεργασία και την έναρξη της επανάστασης που βρίσκονται  ΕΔ Ω (Κλικ).

Σε περίπτωση που το βίντεο δεν παίζει δεν επιτρέπουμε τη χρήση του πρόσθετου Flash Player στο φυλλομετρητή μας ή κάνουμε δεξί κλικ και επαναφόρτωση πλαισίου.

Από τα παραπάνω και το βίντεο μαθαίνω όσα περισσότερα μπορώ.

Αν δυσκολεύομαι κοιτάζω το εννοιολογικό διάγραμμα του μαθήματος.


                   Δραγατσάνι 1821.Ο Ιερός λόχος αντιμετωπίζει τον τουρκικό στρατό..

ΒΗΜΑ 4.Επιλέγω και απαντώ στο τετράδιο μία βασική ερώτηση με τα κόκκινα γράμματα που βλέπω παρακάτω.


     Ε Ρ Γ Α Σ Ι Ε Σ

ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ: Λέξεις - Κλειδιά

1.Δείξε στο χάρτη τις περιοχές της Μολδοβλαχίας στις οποίες έδρασε ο Αλέξανδρος Υψηλάντης.
2.Γιατί αποφασίστηκε να αρχίσει η επανάσταση από τη Μολδοβλαχία;
3.Ποιοι και πώς καταδίκασαν τον ελληνικό αγώνα;
4.Τι ήταν ο Ιερός Λόχος και πώς έγραψε ιστορία;
5.Ποια ήταν η θετική πλευρά του αγώνα του Υψηλάντη για την πορεία της ελληνικής επανάστασης;

Η Ιστορία σε βοηθάει να μάθεις πώς να σκέφτεσαι και όχι τι να σκέφτεσαι, έτσι ώστε να περάσεις από την ιστορική γνώση στην ατομική και κοινωνική δράση...

Ο Γιωργάκης Ολύμπιος ανατινάζει τη μονή Σέκου



1 σχόλιο :

Unknown είπε...

Κύριε θα εχουμε και της 2 η μόνο την μια οποία θέλουμε