Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020
Ο ΠΟΛΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ, Ο ΠΡΩΤΟΚΛΗΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020
ΣΥΓΧΡΟΝΗ & ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:Η ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Ψηφιακό Σχολείο - ΚΛΙΚ
ΒΗΜΑ 1. Η Ίδρυση και ο σκοπός
της Φιλική Εταιρείας (εισαγωγή).
Η «μύηση» στη Φιλική
Εταιρεία (Από: Οι Φιλικοί… ως μπροστά σε ιερέα - 1η παράγραφος).
Η μυστική Αρχή της Εταιρείας (Από : πίσω από την
Εταιρεία…κρυβόταν η Ρωσία - 2η παράγραφος).
Η οργάνωση της Φιλική
Εταιρείας (Από: ωστόσο οι ηγέτες της...ως τελικά πέτυχε - 2η
παράγραφος).
Το κομβικό έτος 1818 (Από:
η οργάνωση…ως τη σημερινή Ελλάδα - 3η παράγραφος).
Η εύρεση του πρώτου
αρχηγού (Από: μετά την άρνησή του…ως από τη ρωσική αυλή – 4η
παράγραφος).
Το πολεμικό σχέδιο του
Υψηλάντη (η επανάσταση επρόκειτο να ξεκινήσει…ως περνούσαν το Δούναβη 5η
παράγραφος).
ΒΗΜΑ 2. Βλέπω το καταπληκτικό βιντεομάθημα του Γιάννη Σουδία που έχει αναρτηθεί στο blog και στην e-me.
Ψηφιακή Τάξη: Γιάννης Σουδίας
Από τα παραπάνω και το βίντεο μαθαίνω όσα περισσότερα μπορώ.
Αν δυσκολεύομαι
κοιτάζω το εννοιολογικό διάγραμμα του μαθήματος (πηγή: Θεοδώρα tz).
ΒΗΜΑ 4. Απαντώ στο
τετράδιο τη βασική ερώτηση με τα κόκκινα γράμματα που βλέπω παρακάτω.
EΡΩΤΗΣΕΙΣ
1.Οδησσός 1814.Ποιοι ήταν οι πρώτοι «Φιλικοί» και ποιος ο σκοπός της «Φιλικής Εταιρείας»; (εισαγωγή)
2.Πώς γινόταν κάποιος μέλος της Φιλικής
Εταιρείας; (πρώτη παράγραφος)
3.Ποια ήταν η μυστική-αόρατη αρχή της
Εταιρείας και πού στηριζόταν η οργάνωσή της; (δεύτερη παράγραφος)
4.Γιατί το 1818 θεωρείται η σημαντικότερη
χρονολογία για την εξέλιξη της Φιλικής Εταιρείας;(τρίτη παράγραφος)
5.Πώς δόθηκε η αρχηγία της Φιλικής
Εταιρείας στον Αλέξανδρο Υψηλάντη; (τέταρτη παράγραφος)
6.Ποιο ήταν το πολεμικό σχέδιο του Υψηλάντη;
(πέμπτη παράγραφος)
ΠΑΙΧΝΙΔΙ:Η ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ-ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ
Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020
ΣΥΓΧΡΟΝΗ & ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΣΟΥΛΙΩΤΩΝ
Ψηφιακό Σχολείο ΚΛΙΚ
ΒΗΜΑ 1. Με εργαλείο το βιβλίο και
χρησιμοποιώντας το εννοιολογικό διάγραμμα εντοπίζω τα βασικά σημεία - κλειδιά του
μαθήματος.
ΒΗΜΑ 2. Προσπαθώ να μάθω κύρια
σημεία των παραγράφων.
ΒΗΜΑ 3.ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ.
Εμπλουτίζω τις γνώσεις μου
χρησιμοποιώντας πληροφορίες και πηγές από το blog του δασκάλου μου ή την e-me.
ΒΗΜΑ 4. Απαντώ τη βασική ερώτηση
του μαθήματος που μου έχει υποδείξει ο δάσκαλός μου.
Ας δούμε τα παραπάνω στο
παράδειγμα του μαθήματος:
Οι αγώνες των Σουλιωτών
ΒΗΜΑ 1.Οι Σουλιώτες σκληραγωγημένοι
και ικανοί πολεμιστές.(Από: Οι Δύσκολες συνθήκες ζωής…………..αιφνιδιάζοντάς τους).
Το Σούλι και ο Αλή πασάς (Από: Περισσότερο
αποτελεσματικός ο Αλή Πασάς……… συνθηκολόγησαν).
Η προσφορά τους στην επανάσταση του
’21:(Από: Κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Επανάστασης…….του έθνους).
ΒΗΜΑ 2. Βλέπω το καταπληκτικό βιντεομάθημα
του Γιάννη Σουδία που έχει αναρτηθεί στο blog και στην e-me. Από τα παραπάνω και το βίντεο μαθαίνω όσα περισσότερα μπορώ.
ΒΗΜΑ 3. Θα βοηθηθώ επίσης από το ιστορικό παράθεμα που βρίσκεται ΕΔΩ (Κλικ) και από τα βίντεο για τους αγώνες των Σουλιωτών που βρίσκονται ΕΔ Ω (Κλικ).
ΒΗΜΑ 4. Απαντώ στο τετράδιο τη βασική ερώτηση με τα κόκκινα γράμματα που βλέπω παρακάτω.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΕΡΓΑΣΙΕΣ
4.Ποια ήταν η προσφορά των Σουλιωτών στη Μεγάλη Επανάσταση;
Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020
ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΖΕΙ!